obj =& new GroupRelation($game); } */ function init() { parent::init(); $this->obj =& new GroupRelation($this->owner); } function &i($group_relation_id) { $r =& new GroupRelation($this->owner); $r->set_id($group_relation_id); return new R($this->owner, $r); } /** * Võib olla class P või person_id, * aga üldiselt tahaks tulevikus P kasutamise ära lõpetada! :P * Peab sööma groupi, sest see võidakse talle sisse sööta.. * subject võib olla group kujul (isegi kui on ainult 1) * ise küsimus on mis ta siis teeb kui grupis on mitu liiget.. * 1) Võtab siis esimese items() arrayst * 2) leiab iga antud grupi liikmele vastava hulga ja liidab need üheks väljundgrupiks * sellist varianti VÕIS vaja minna VÕIBOLLA vaid 2-s algoritmis(96,98), ja seegi kahtlane. */ function &where($g) { //GroupRelationi where() ehk ei pea sööma mõlemat! //var_dump($this->obj); //$grp = $this->obj->get_group_where($g->obj); //var_dump($grp); return new G($this->owner, $this->obj->get_group_where($g->obj)); } function &get_group($group_id) { return new G($this->owner, $this->obj->get_group($group_id)); } function &leaders() { return new G($this->owner, $this->obj->leaders()); } } ?>