set_owner($game); $this->init(); } function init() { } /** * Määrab omaniku. Üldjuhul pole vaja eraldi välja kutsuda. * @access private * @param GameEntity $game Omanik-objekt. */ function set_owner(&$game) { $this->owner = $game; if (is_object($game) and is_subclass_of($game, 'gameentity') ) { //echo 'gameentity'; $this->user_id = $game->user_id; $this->game_id = $game->game_id; } //$this->game_specifier = " AND user_id = '{$this->user_id}' AND game_id = '{$this->game_id}' "; } /** * Määrab objekti identiteedi ja initsialiseerib objekti. * * See funktsioon defineeritakse järglasklasside poolt uuesti, et initsialiseerida objekt, * kus juures peaks väljakutsutama ka see meetod siin. * * Teeb andmebaasi päringud ja hakkab esindama antud identifikaatorile vastavat objekti. * Kui seda ei leitud, väljastab false. * * @access public * @param value $id Objekti identifikaator * @return boolean */ function set_id($id) { $this->id = $id; //return 0; //security - abstract class anyway //kui mõni järglasklass ei implementeeri return 1; //kui ei implementeeri, pole ka ju oluline } function id() { return $this->id; } /** * See funktsioon defineeritakse järglasklasside poolt uuesti. * @abstract * @access public */ function get_items() { //näiteks $arr['0'] = 'esimene'; $arr['1'] = 'teine'; $arr['2'] = 'kolmas'; return $arr; } } ?>